Year: 2012 Language: english Author: Stephen J. Chapman Genre: Reference book Edition: 5th Format: PDF Quality: Scanned pages + text layer Pages count: 700 Description: Reference book on Electrical Machines such as theory and application of DC Generators, Alternators, Transformers, DC Motors, Synchronous Motors, Induction Motors, etc.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям Вы не можете скачивать файлы
Elecrtric Machinery Fundamentals, Fifth Edition
Year: 2012
Language: english
Author: Stephen J. Chapman
Genre: Reference book
Edition: 5th
Format: PDF
Quality: Scanned pages + text layer
Pages count: 700
Description: Reference book on Electrical Machines such as theory and application of DC Generators, Alternators, Transformers, DC Motors, Synchronous Motors, Induction Motors, etc.
Contents
Screenshots
Electric_Machinery_Fundamentals_-_5th_Ed_Chapman.pdf
Скачать [12 KB]
Поделиться